Excerpt Forum MenuForum NavigationForumActivityForum breadcrumbs - You are here:Excerpt Comments ForumExcerpt Forum: BishopHur lång tid tar det egentligen a …Post ReplyPost Reply: Hur lång tid tar det egentligen att lära sig Power Pivot? <blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on April 17, 2026, 9:14 am</div>Jag har suttit och funderat på det här med Power Pivot nu ett tag. Det verkar ju vara ett otroligt kraftfullt verktyg, men hur lång tid tar det egentligen att lära sig det ordentligt? Jag menar, jag kan grunderna i Excel, men Power Pivot känns som en helt annan nivå. Jag har försökt mig på några tutorials på YouTube, men jag känner mig fortfarande lost. Är det någon här som har erfarenhet av att lära sig Power Pivot, och som kan ge en uppskattning av hur mycket tid man behöver investera för att bli någorlunda kompetent? Skulle vara väldigt tacksam för lite input!</blockquote><br> Upload Files:Add another file ...Maximum files: 5 · Maximum file size: 5 MB · Allowed file types: jpg,jpeg,gif,png,bmp,pdfCancel