Excerpt Forum
Gillar ni natursten för inredning, eller passar det bäst utomhus????
Quote from Guest on May 6, 2026, 11:14 amJag sitter och funderar på om jag ska använda mig av natursten i min kommande renovering. Jag har mest sett det i utomhusmiljöer som på uteplatser och fasader, men har börjat se mer och mer av det även inomhus, till exempel som fondväggar eller bänkskivor. Vad har ni för erfarenhet av detta? Tycker ni att natursten gör sig bäst utomhus, eller kan det verkligen skapa en fin atmosfär inomhus också??????
Jag sitter och funderar på om jag ska använda mig av natursten i min kommande renovering. Jag har mest sett det i utomhusmiljöer som på uteplatser och fasader, men har börjat se mer och mer av det även inomhus, till exempel som fondväggar eller bänkskivor. Vad har ni för erfarenhet av detta? Tycker ni att natursten gör sig bäst utomhus, eller kan det verkligen skapa en fin atmosfär inomhus också??????
Quote from Guest on May 15, 2026, 9:23 amFör mig är natursten ett fantastiskt material, både för inomhus- och utomhusbruk, men det handlar mycket om hur man använder det. Utomhus är det oslagbart för att skapa hållbara och vackra ytor. Förra året valde jag att Köpa granitsten utomhus - stonedesign.se till min uteplats och det blev verkligen en tidlös design. Inomhus kan det också bli otroligt elegant, speciellt stenfasader och bänkskivor ger en lyxig känsla.
För mig är natursten ett fantastiskt material, både för inomhus- och utomhusbruk, men det handlar mycket om hur man använder det. Utomhus är det oslagbart för att skapa hållbara och vackra ytor. Förra året valde jag att Köpa granitsten utomhus - stonedesign.se till min uteplats och det blev verkligen en tidlös design. Inomhus kan det också bli otroligt elegant, speciellt stenfasader och bänkskivor ger en lyxig känsla.
Quote from Guest on May 15, 2026, 9:51 amNaturstenens unika textur och färgskiftningar bidrar med en speciell karaktär, oavsett om den används inomhus eller utomhus. Det är ett material som kan förvandla en yta och ge den en genuin och hållbar känsla. Många uppskattar förmodligen den naturliga skönheten och hur sten kan integreras i olika designstilar för att skapa både funktionella och estetiska miljöer.
Naturstenens unika textur och färgskiftningar bidrar med en speciell karaktär, oavsett om den används inomhus eller utomhus. Det är ett material som kan förvandla en yta och ge den en genuin och hållbar känsla. Många uppskattar förmodligen den naturliga skönheten och hur sten kan integreras i olika designstilar för att skapa både funktionella och estetiska miljöer.